ТА ӨӨРӨӨСӨӨ АСУУДАГ УУ?

Бодолд ордог асуултуудаа блогтоо буулгалаа. Хэзээ нэгэн цагт хариултыг олно гэж бодож байна. Та эдгээр асуултуудад хариулж чадах уу? Хариулж чадах бол эсвэл санал бодлоо хуваалцах бол коммент бичээрэй.
Өөрөөсөө асуудаг асуултууд
  1. Би зураач байсан бол юу зурах байсан бол?
  2. Би яагаад далдыг харж чаддаггүй юм бол оо?
  3. Яагаад ингэж их залхуураад байна вэ?
  4. 40 хүрсэн би ямар харагдах вэ?
  5. Би хэрэв гадаад хүнтэй суувал юу болох вэ?
  6. Ганцаараа аялаж чадах болов уу?
  7. Юу хийж бүтээх гэж энэ хорвоод ирсэн юм бол?
  8. Яагаад ийм эмзэгхэн байна вэ би?
  9. Тэгсэн мөртлөө яагаад ингэтлээ хүчирхэг харагдана вэ?
  10. Хүмүүс яагаад надтай хаалттай харьцаад байна вэ?
  11. Би хүйтэн сэтгэгдэл төрүүлдэг юм болов уу?
  12. Инээж байхдаа ямар харагддаг вэ?
  13. Үсээ тайрвал зохих уу?
  14. 60 настайдаа юу хийж байх вэ?
  15. Шөнө бүр гайхалтай санаанууд толгойд ороод өглөө мартагдчихаар харамсдаг уу?
  16. Эмэгтэй хүн үхэн үхтлээ хайртай гэдэг үгийг сонсохыг хүсдэг юм. Тийм биш гэж үү?
  17. Тэр тийм үнэтэй үг үү?
  18. Заяаныхаа ханьтай учрах болов уу?
  19. Тэр байдаг зүйл мөн үү?
  20. 20 жилийн дараа Монгол улс минь ямар болсон байх вэ?
  21. Кени улс Нарука аралруу явж чадах уу?
  22. Би хэнд итгэж бүх зүйлээ ярьж болох вэ?
  23. Үргэлж хүссэн жиндээ байж чадах уу?
  24. Солонгос хүмүүсийн арьс яагаад ийм гоё байна вэ?
  25. Одууд нь яаж амьдраад байна вэ?
  26. Хэрхэн бодол сэтгэдээ шууд илэрхийлж хүчтэй сэтгэгдэл төрүүлэх вэ?
  27. Хэрхэн дэргэд минь байгаад л баймаар сэтгэгдлийг бусдад төрүүлэх вэ?
  28. Миний хүүхэд ямар харагдах бол?
  29. Виетнам хүмүүс яагаад ингэж заваан суудаг юм бол?
  30. Монголчууд маань яагаад ийм харваас андашгүй юм бол?
  31. Бусдад сайхан харагдлаа гээд ямар хэрэгтэй юм бэ?
  32. Амжилтанд хэрхэн хүрэх вэ?
  33. Өдөр бүр сонсохыг хүсдэг үг тань юу вэ?
  34. Би дахиад үнэхээрийн сай найзтай болох уу?
  35. Үхлийн дараа юу болдог бол?
  36. Би яагаад сонин2 зүүд зүүдэлдэг юм бол оо?

2017 оны 3сарын 28 өдөр толгойд орсон бодлуудаас..,♥

One thought on “ТА ӨӨРӨӨСӨӨ АСУУДАГ УУ?

Leave a Reply

